Egy cigány férfi és egy zsidó nő házasságot kötött. Született egy gyerekük. 

A gyerek 10 évesen megkérdezi az apját: 
- Apám, én cigány vagyok vagy zsidó? 
- Én cigány vagyok, hát te is az vagy!!! 
Kis idő múlva megkérdezi az anyját. 
- Anyám én cigány vagyok vagy zsidó? 
- Hát én zsidó vagyok, akkor te is az vagy!!! De miért kérded? 
- A szomszédban van egy piros bicikli. Alkudozzak vagy ellopjam?

A bejegyzés trackback címe:

https://radikalisviccek.blog.hu/api/trackback/id/tr163109720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása